العودة   منتديات زهرة الشرق > >{}{ منتديات الزهرة الترفيهية }{}< > الترفيه والرياضة والفروسية

الترفيه والرياضة والفروسية رياضة الفروسية - سباقات الفروسية - الخيول العربية - قصص طريفة - مواضيع الترفيه - حكايات ومواقف ساخرة - كرة القـدم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 04-03-07, 03:48 AM   #1
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


ازيك يابعيد يارجل بقى كده برضه الغيبة دى كلها ليه مش بنشوفك
وبس تبعت لنا صورتك بس
لكن معلشى
لكن ايه الجمال ده
يامصيبتىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىى


هى حححلوة ببس يياريت لو تتقلل الضحكة شششوية
وبعدين ايه الشباك ده اللى انت فتحه فى بقك ؟


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 06:25 AM   #2
 
الصورة الرمزية حبىالزهرة

حبىالزهرة
المراقب العـام

رقم العضوية : 1295
تاريخ التسجيل : Oct 2003
عدد المشاركات : 29,779
عدد النقاط : 263

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ حبىالزهرة
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


معلش هو مسافر عايز يعمل عملية تجميل

عايز يسكر الشباك اللي انتي شيفاه

تحيتي لك اخت بلبلة


توقيع : حبىالزهرة

الصدق في أقوالنا أقوى لنا
والكذب في أفعالنا أفعى لنا


زهرة الشرق .. أكبر تجمع عائلي

حبىالزهرة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 08:43 AM   #3
 
الصورة الرمزية سم سم

سم سم
العضوية الفضية

رقم العضوية : 5867
تاريخ التسجيل : Dec 2006
عدد المشاركات : 617
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ سم سم
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


ولا عملية تجميل ولا عملية يسكر بيها الشباك

افتح يابعيد الشباك كمان ولا يهمك

واللى مش عاجبها تبقى تشرب من البحر

حتى الطبيعة عايزين يشوهوها

حريم مفترية

على رأى صاحبة الموضوع

افففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

اعصاااااااااااااااااااااااابى


سم سم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 10:30 AM   #4
 
الصورة الرمزية حــــر

حــــر
محرر في زهرة الشرق

رقم العضوية : 2410
تاريخ التسجيل : Nov 2004
عدد المشاركات : 2,204
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ حــــر
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


افففففففففففففففففففففففففففف

اعصابي خخخخخخخخخ


توقيع : حــــر
بكيت وهل بكــاء القلب يجدي فراق أحبـــتي وحنيـــــن وجدي
فما معنى الحيـــاة إذا افترقنـا وهل يجدي النحيب فلست ادري
فلا التذكار يرحمني فأنســى ولا الاشواق تتركنــي لنــومــي
فراق أحبتي كم هــز وجدي وحتى لقائهم سأضــــل أبكــــي

أبي وأمي .. رحمكم الله وجعل مثواكم الجنان .. اللهم ءامين


زهرة الشرق

حــــر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 10:41 AM   #5
 
الصورة الرمزية جارة القمر

جارة القمر
جيل الرواد

رقم العضوية : 2617
تاريخ التسجيل : Mar 2005
عدد المشاركات : 4,782
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ جارة القمر
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


بلبلة حبيبتي هاتي بصلاية

شكله راح يغمي علي من هول ما رأيت

بعيد ليه كده ؟

دا شكلك الطبيعي ولا صحيت لقيت نفسك كده

هههههههههاى


توقيع : جارة القمر
[align=center][/align]


زهرة الشرق
zahrah.com

جارة القمر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 01:01 PM   #6
 
الصورة الرمزية الساهد

الساهد
شاعر متميز في زهرة الشرق

رقم العضوية : 117
تاريخ التسجيل : Jul 2002
عدد المشاركات : 1,721
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ الساهد
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


يابليله
الله يرضعليكي
انا زعلت على البيبي اللي صورته تحت الشبح
لوكنت مكانه حئول
يااااااااااااااااااااااااااااالهوييييييييي
هههه
دمتي بالف خير


توقيع : الساهد
زهرة الشرق
zahrah.com

الساهد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 01:27 PM   #7
 
الصورة الرمزية okkamal

okkamal
المشرف العام

رقم العضوية : 2734
تاريخ التسجيل : Apr 2005
عدد المشاركات : 14,839
عدد النقاط : 203

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ okkamal
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


جارة انت مش محتاجة بصلاية ولا حاجة
ممكن نبعتلك ريحة الشوووز بتاع بلبلة فى جواب
وانت تفوقى على طول هههههههههههههههههه


التعديل الأخير تم بواسطة okkamal ; 04-03-07 الساعة 01:29 PM
okkamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 01:28 PM   #8
 
الصورة الرمزية okkamal

okkamal
المشرف العام

رقم العضوية : 2734
تاريخ التسجيل : Apr 2005
عدد المشاركات : 14,839
عدد النقاط : 203

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ okkamal
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


بلبلة
انت عدوة الطبيعة
واية يعنى الراجل عامل شباك طبيعى
انا هنصحة ان يكبر الشباك كمان علشان المنظر منة يبقى بانوراما
وممكن يركبلة الوميتال بزجاج عاكس علشان اللى برة مايشفش اللى جوة
ههههههههههههه

اففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف فففففف
اعصااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابى
شيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت


okkamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 01:45 PM   #9
 
الصورة الرمزية بعيد المناوي

بعيد المناوي
العضوية الذهبية

رقم العضوية : 4564
تاريخ التسجيل : May 2006
عدد المشاركات : 905
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بعيد المناوي
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


يالهوي يامصبتي أه ده يابلبله
طيب مردوده عليك أعمل فيك أيه بس قولي لي
سم سم أشكرك بعنف على رد الرائع
حبي الكويت مايصير كذا أحنا رجال ولازم نتكاتف على اّفة العصر الجاهلي بلبله
جارة القمر أنتي باللذات من البارح وأنا سهران أرسم كراتير لوجهك وبعدين ليش الكذب أنتي جارة القمر أنتي جارة الضفادع
الساهد مايصحش خليك بصف الرجال


ونلتقي بمفاجأة بلبله اللي أنا عاملها لها


توقيع : بعيد المناوي






توصي شي انا بكره مسافر .. وابي الليله اسافر قبل باكر
لكن قبل ما ارحل ودي تعرف .. ترى موتي ولا موت المشاعر
انا رتبت جرحي مع ثيابي .. وأخذت احزاني وآلامي تذاكر
يروح العمر وما راحت همومي .. صحيح اللي يقول الهم كافر
خساره انت والدنيا عليَ ... تكابر والزمن مثلك يكابر
حبيبي كل من حولي ظلمني ... وتبغاني بعد هذا ما اسافر

بعيد المناوي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 01:50 PM   #10
 
الصورة الرمزية بعيد المناوي

بعيد المناوي
العضوية الذهبية

رقم العضوية : 4564
تاريخ التسجيل : May 2006
عدد المشاركات : 905
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بعيد المناوي
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههه
هههههههههههه
ههههههه
هه
ه
حلو ياأحمد سامعه ياجارة القمر مايحتاج بصله نعطيك شوووووووووز بلبله والا شعره من راسه على طوول تفوقي لا وبعد ممكن تجيك حالة أنفصاااااااااام شخصيه لمدة أسبوع من هول الريحه أف اف اف اف اف

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


توقيع : بعيد المناوي






توصي شي انا بكره مسافر .. وابي الليله اسافر قبل باكر
لكن قبل ما ارحل ودي تعرف .. ترى موتي ولا موت المشاعر
انا رتبت جرحي مع ثيابي .. وأخذت احزاني وآلامي تذاكر
يروح العمر وما راحت همومي .. صحيح اللي يقول الهم كافر
خساره انت والدنيا عليَ ... تكابر والزمن مثلك يكابر
حبيبي كل من حولي ظلمني ... وتبغاني بعد هذا ما اسافر

بعيد المناوي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 02:49 PM   #11
 
الصورة الرمزية فرح..

فرح..
مشرفة

رقم العضوية : 5759
تاريخ التسجيل : Nov 2006
عدد المشاركات : 8,218
عدد النقاط : 97

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ فرح..
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
قل اعوذ برب الناس ملك الناس اله الناس من شر الوسواس الخناس الذي يوسوس في صدور الناس من الجنه والناس
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بسم الله على
بلبله هذا ايش متائكده انه بعيد
يلهووووووووووووووووووووووووووووي
يربي رحمتك
الحمد لله والشكر

بعيد اصبر وما صبرك الا بالله
الله يرفع عنك ولا يبلانا


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


توقيع : فرح..
أبي .. ستبقى قصة يحكيها دعائي كل حين ..*


زهرة الشرق
zahrah.com

فرح.. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 05:25 PM   #12
 
الصورة الرمزية حبىالزهرة

حبىالزهرة
المراقب العـام

رقم العضوية : 1295
تاريخ التسجيل : Oct 2003
عدد المشاركات : 29,779
عدد النقاط : 263

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ حبىالزهرة
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


اهلا بك بعيد

حبي الكويت مايصير كذا أحنا رجال ولازم نتكاتف

حقيقة ماكنت عارف بكلمة بعيد انت المقصود عموما

المسامح كريم وماتحشوريني بينكم ودمتم


توقيع : حبىالزهرة

الصدق في أقوالنا أقوى لنا
والكذب في أفعالنا أفعى لنا


زهرة الشرق .. أكبر تجمع عائلي

حبىالزهرة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 09:56 PM   #13
 
الصورة الرمزية حبىالزهرة

حبىالزهرة
المراقب العـام

رقم العضوية : 1295
تاريخ التسجيل : Oct 2003
عدد المشاركات : 29,779
عدد النقاط : 263

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ حبىالزهرة
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


تم حذف المشاركتين السابقتين بواسطتي

ارجو عدم التجاوز - تحيتي لكم


توقيع : حبىالزهرة

الصدق في أقوالنا أقوى لنا
والكذب في أفعالنا أفعى لنا


زهرة الشرق .. أكبر تجمع عائلي

حبىالزهرة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 04-03-07, 10:09 PM   #14
 
الصورة الرمزية فرح..

فرح..
مشرفة

رقم العضوية : 5759
تاريخ التسجيل : Nov 2006
عدد المشاركات : 8,218
عدد النقاط : 97

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ فرح..
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


حصل خير


توقيع : فرح..
أبي .. ستبقى قصة يحكيها دعائي كل حين ..*


زهرة الشرق
zahrah.com

فرح.. غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-03-07, 01:40 AM   #15
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
رد: ازيك يابعيد والله لك وحشة وحشتنا


[quote=حبىالكويت;322031]معلش هو مسافر عايز يعمل عملية تجميل

عايز يسكر الشباك اللي انتي شيفاه

تحيتي لك اخت بلبلة



العزيز حبى الكويت ماينفعشى ماينفعشى خااااااااااااااالص يعمل عملية تجميل ده شباك بحرى قبلى من كل اتجاه مفتوح
واى دكتور بس خايقدر بجط ايده فى الفم ده
لألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألأ لألألألألألألألألألألألألألأ
م اتقدشى ابدا سورى
افففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
اعصاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابى


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 11:37 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

زهرة الشرق   -   الحياة الزوجية   -   صور وغرائب   -   التغذية والصحة   -   ديكورات منزلية   -   العناية بالبشرة   -   أزياء نسائية   -   كمبيوتر   -   أطباق ومأكولات -   ريجيم ورشاقة -   أسرار الحياة الزوجية -   العناية بالبشرة

المواضيع والتعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي منتديات زهرة الشرق ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك

(ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)