عرض مشاركة واحدة
قديم 20-10-09, 01:30 AM   #18
 
الصورة الرمزية elmar7om.se7e

elmar7om.se7e
خطوات واثقة

رقم العضوية : 12060
تاريخ التسجيل : Jan 2009
عدد المشاركات : 64
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ elmar7om.se7e
رد: الجدع يحل هذه القضيه


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يافندم حضرتك فهمتنى غلط

انا بتكلم على فلوس حق ميكروباصين

مش اسطول ترلات ( النقل الثقيل ) فى مصانع حديد عز

انت حسستنى اننا بنتكلم على قد حد زى كامل الأثناوى

>>> مين كامل الأثناوى ؟؟ المهم

وبعدين كلامك بتاع التعاقد وكده كلام حد مثقف وهما مايفهموش الكلام ده

دا الورثه دول كبيرهم الدبلون ويمروا على السواقين فى الموقف ياخدوا ايراد

الورديه ويسلموها لسواق تانى مش تقولى بقى نتعاقد ونتعقد

وان كان على المرور بلاش انت تتكلم فى الواسطه ومعانا واسطه

عشان فى ناس هنا مش بتحب الواسطه ولو شافوا خالهم بيتكلم فيها ممكن يزعلوا

>>>>> بيهدى النفوس .

اما الأموات اللى عايزين كولدير و كنكه وتكيف دول كانو سيس من اياااااااااااااااااام ماكانوا عايشين

يعنى تلاقيهم زهقوا وعاوزين تغير

كلم الأموات اللى بتطالب بالتغير

وبعدين بتقولى ايه العباره بتعتك

العباره ولا بتاعتى ولا اعرف عنها حاجه

وقبل ما اموت المره اللى فاتت طلعت استنكار عن الإشاعه دى

الناس كانت مفكره ان السلام اكسبرس بتاعتى

اشاعات بقى وانت فاهم .

تحياتى لروحك الجميله ولشخصك الجميل .



elmar7om.se7e غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس