|
رد: صعيدي بيحب في الجامعه(جامده جدا)
[align=center]ونكمل مع بعضنا بقيه القصه هاااااااااااااااااااا جاهزين
علي : ايه يا كابتن انت وهو انا حاجز المكان ده من بدري
الشباب :انت حاجز صالة ولا بلكون
علي : لأ حاجز حمام يا خفيف
الشباب :هو انت فاكرني شاي ولا ايه
علي : ايوة شاي ومتاخدش في ايدي غلوة كمان
انت باين عليك متعرفش الكابو هيثم
علي : وانت باين عليك متعرفش علي ابن عم هريدي عمدة القرية
ههههههههههههههههههههههههههه
علي : بتضحك على ايه يا ابن الدذمة
ودخل علي في خناقة ولجين مش عارفة تعمل ايه غير انها جابت النوت بوك بتاعها وفضلت تضرب مع علي
علي : اي اي ايه يا لجين دي دماغي انا
لجين : سوري يا علي مكنش قصدي بجد
علي : اخرجي انتي برا وايه الجلم الرصاص اللي بتضربي بيه ده
لجين : انا لازم اموته لازم اكسره
وفجأة
دخل الدكتوووووووووور
الدكتور : في ايه يا ابني انت وهي وهو
علي : هجطعه
الدكتور : تقطع مين يابني ...احنا في جامعة
علي : جامعة مش جامعة هجطعه
لجين : ايوة احنا هنجطعه
الدكتور : تعالوا برا انت وهي
علي: لأ والنبي يا داكتور الجو ساجعة برا جوي
الدكتور : اطلع بقولك لجين : يلا يا علي
علي : يلا ايه وزفت ايه ...هو احنا رايحين نتفسح
وطلعوا يا عيني هما الاتنين ولسوء حظ علي انه برضه محضرش المحاضرة دي كمان
علي: انا مروح يا لجين
لجين : لأ خليك اعد معايا شوية
علي: لأ يا لجين انا مروح
لجين : انا عايزة اتكلم معاك
علي : بكرا ان شاء الله نتكلم كتير...ماهو كده كده مش هحضر بكرا برضه
لجين : انت بتحب الماحضرات ليه يا علي
علي : انا جاي القاهره عشان اتعلم يا لجين مش عشان اتنزه
لجين : انا عارفة انك شاب مش فاضي من جواك
علي : ربنا يخليكي يا لجين
لجين : اي نعم انت مش مهتم بمظرك...ومش بتسرح شعرك حلو...بس حاسة انك وسيم اووي
علي : ماتجولي معفن احسن يا ست لجين
لجين : انا مش اقصد خالص
علي : ولا تقصدي...انا جيت القاهره غلط من اساسه دي مش بيئتي ولا دي حياتي
لجين : انا اسفة
علي : انا اللي اسف ....عن اذنك
وبعد ما علي مشي لجين مشيت هي كمان وكانت زعلانة جدا من كلامها معاه ولو انها مكنتش تقصد بس علي حساس حبتين لجين حاولت تتصل باحمد عن طريق جارته
لجين : الو ممكن اكلم علي جار حضرتك
الجارة : علي مين يا انسة
لجين : ا علي جارك
الجارة : اااه تقصدي علوه علوشه علوشتي
لجين : انتي مسمياه كده
الجارة : هو بيحبني اووي اقوله كده
لجين : طيب كويس ممكن تناديه
الجارة : علي علي علي علي
علي : سلام قولا من رب رحيم..اختشي يا وااالية على دمك بجى في حد يخبط على حد الساعة عشرة بالليل
الجارة : يووه ايه يا علوه..انا خضيتك ولا ايه...طيب تعالى في حضن ماما تعالى
علي : اخلصي يا ست عاوزة ايه مني وليه بتخبطي في وقت زي ده تليفون عاوزك
علي: والتليفون عاوزني في ايه
هههههههههههههههه جتك ايه يا علوشه يا سكر اقصد حد عاوزك على التليفون
علي : ابوووووووويا جراله ايه انطجي قولي
لأ لأ ده صوت واحدة
علي : امي امي اما مالها مالها
الجارة : ده صوت جثة
علي : ههههههههههههههههههههههه
علي : والجثة هتتكلم ازاي يا ام مخ تاخين
تعالى ورايا يا علوشه وانا اخليها تنطق وتتكلم
علي : طيب يا وش المصايب
لجين سمعت ضحك احمد ويا جارته دي ...وقفلت السكة علي : الو الو ...الو الو علي : هههههههههههههههههههههههههه علي: الجثة مش راضية تنطق...ده باين كده الجثة ماتت هههههههههههههههههههههههههههههههههه __________________________________________________ ______________________________ وبعد ما لجين كلمت علي في التليفون...وكانت زعلانة جدا لما سمعت صوت جارته...و علي مكنش داري بالدنيا ساعتها ...من ساعتها علي ابتدى يروح الكلية وكان متخاصم مع لجين بعد كلمتها الجارحة ليه...انه مش استايل وشعره دايما منعكش....ابتدا ينتظم شوية في الدراسة لحد ما جت الامتحانات وده كان اخر يوم في الامتحانات
علي بيكلم واحد صاحبه عن الامتحان
علي : امتحان ممتاااااااز سهل ميا
سيف صاحبه : حرام عليك..ده انا مكتبتش حرف
علي: ليه جلمك اتجصف ولا ايه
سيف : لأ يابني الامتحان مليان
علي: بوي ..مليان ايه انت هتجنني
سيف : في ايه دلوقتي
علي: انت طلعت اول مسألة كام
سيف: محلتهاش
علي : والتانية سيف : 100
علي : حمار
علي : طب والتالتة
سيف : 2000
علي : حمار
سيف : يوووه
علي : طب
والرابعة
سيف : محلتهاش
علي : يا حمار هما تلاتة بس
سيف : انت اعد ولا هتسافر البلد
علي: لأ هسافر انا مش ليا حد هنا ولسة بيدور وشه....
قرب عليه الملاك لجين...
وبصوت رقيق
لجين : يارب تكون حليت كويس
علي : ايوة الامتحان كان ممتاز
لجين : لسة زعلان مني
علي : وهزعل منك ليه...احنا بيننا ايه
لجين : مفيش عادي بسألك ..انت ليه دايما عصبي
علي : على فكرة انا لو مجبتش امتياز هيكون بسببك
لجين : ليه بس...انا السبب
علي : فاكرة الكام محاضرة اللي اتطردت فيهم بسببك
لجين : هههههههههههههههههههههه
علي: هههههههههههههههههههههههههههه
لجين : وحياة اغلى ما عندك مش تزعل مني
علي : طمنيني عملتي ايه في الامتحان
لجين : بليز يا علي متزعلش مني اسفة بجد
علي :وحشتيني
لجين : انا ؟
علي: وحشتيني يا امي
لجين : هههههههههههههههههههههههه
علي :مالك اتخضيتي لما قلت وحشتيني
لجين: وانا هتخض ليه
علي : اسألي نفسك
لجين : هه ظريف
علي : امسكي نفسك شوية يا بت
لجين : هههه خفيف
علي : مش ملاحظة حاجة عليا
لجين: لأ بس شايفاك مبسوط عن قبل كده الحمد لله
علي: لأ لأ حاجة في شكلي
لجين: الراجل مش بشكله
علي : اااااااه والله....بعد ايه ...مش كان شعري متنعكش ومش بيتسرح
لجين : انا مكنتش اقصد ...كنت بهزر معاك
علي : اااااااااااااه بعد ايه بقى بعد ما جبت علبة كريم بامبرز ب 25 جنيه
لجين : ههههههههههههههههههههههههه اسمه بالمرز
علي : ايوة امسكي في التفاهات دي...يعني شعري وحش
لجين : جميل
علي : بجد
لجين : جميل راتب ده ممثل ممتاز
علي : ااه يا رخمة
لجين : هههههههههههههههههههههههههه
علي : انا هسافر اسبوعين وجاي تاني
لجين : ليه كده خليك هنا
علي : هستنى ليه
لجين : نروح شرم الشيخ مع الجامعة
علي : رحتها كتير كفر الشيخ
لجين : شرم شرم
علي : بتاعت البنات الافرنجه ( الواد علي من ايام سيف الدين قطز) اللي مش بيلبسوا هدوم
لجين : عيببببب يا علي
علي : في ايه هو انا اللي قولتلهم اقعدوا كده عالبحر بالمايوهات
لجين : خلاص بقى رد عليا عشان نروح ..اتصل بيا
علي : ان شاء الله لجين : اوكي اشوفك على خير
علي : كنت عايز اقولك حاجة مهمة اوووي من زمان
لجين: ايه هي يا علي قول قول
علي : مش مسامحك على المحاضرتين اللي محضرتهمش بسببك
لجين : مع السلامة يا علييييييييييييييييي
علي : سلام يا لجين
وهو مروح بقى......عليا الطلاج لهرووووح الرحلة
انتظروا باقى القصة[/align]
م ن ق و ل
التعديل الأخير تم بواسطة محمد عطيه ; 09-02-08 الساعة 01:20 AM
|