منتديات زهرة الشرق

منتديات زهرة الشرق (http://www.zahrah.com/vb/index.php)
-   الترفيه والرياضة والفروسية (http://www.zahrah.com/vb/forumdisplay.php?f=34)
-   -   اشعار فى الحب (http://www.zahrah.com/vb/showthread.php?t=43441)

okkamal 14-04-09 04:54 PM

اشعار فى الحب
 
اجمل ماقيل في شعر الحب





طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى .. كل العيال اتجوزوا و انا لسة جنب امى ..





يا حبشتكة يا حبشتكة .. القلب من الحب اشتكى .. يوم دمع وحزن ويوم فرح و هشتكة





حبيبى يا ناس حلقلى و سايق ف التنفيض .. قولوله يرحم قلبى و ميعملش فيها عبيط





كان بينا شوق و محبة راحت بلوية بوزك . الله يحرق المحبة و يحرق اللى يعوزك..





الواحد ممكن ينسى همه ! .... و ممكن ينسى ورد شمه! .. بس لايمكن ينسى حبيب طلع عين أمه ..





اللى يشوفك يفتكرك فارس ف ساحته .. ميعرفش انك حتى الشراب شاحته ..





يا روش و آخر روشنة .. يا طبيعى من غير تنشنة .. عيش عالناس كلها و متعش عليا انا ..








يا ملقح جوا ف قلبى وانا قلبى مش متين .. من حبك جالى سكر ادينى انسولين..








وحشنى يا فرفور .. صدقنى يا امور .. من غير مالف وادور .. ف قلبى اسمك محفور ..





حبيبى يا مدلع .. حبك عندى مولع .. نفسى اخدك و نخلع.... ونسيب الشغل يولع





يا جارحنى بلقمة ناشفة و العيش عندك طرى . تقلان عليا ليه ارحمنى


يا مفترى

من الايميل

ويجا 14-04-09 07:24 PM

رد: اشعار فى الحب
 
هههههههههههههههههه
تنفع اغنية يغنيها شعبولا عبد الرحيم
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

هيام1 14-04-09 08:32 PM

رد: اشعار فى الحب
 
[align=center]
حبيبى يا مدلع .. حبك عندى مولع .. نفسى اخدك و نخلع.... ونسيب الشغل يولع


يولع يولع حريقة وتندلع في الاسطبل النيران
وجيبوا مطافي حتى
أهم شئ نحن نخلع هههههههههه
.[/align]

زيين العابدين 14-04-09 10:18 PM

رد: اشعار فى الحب
 
كان بينا شوق و محبة راحت بلوية بوزك . الله يحرق المحبة و يحرق اللى يعوزك.
متل ماحكى ويجا لشعبولا على طول
هههههههههههههه

okkamal 16-04-09 01:35 PM

رد: اشعار فى الحب
 
ويجا
هيام
زين العابدين

شاكر لكم المرور والتلعيقات الجميلة


الساعة الآن 09:55 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.