![]() |
ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
الحرب قامت ياولداه فى فلسطين والجرحى والقتلى هـــ يبقوا ملايين ياعرب اتحدوا وانسو خلاف سنين لحسن تشيلو العار طول السنين وتبقى روسكم فى الوحل مغطيها طين بلاش نقول ياعرب طب نقول يامسيحين يامسلمين العالم تآمر كله على فلسطين واروبا وامريكا قالت لاسرائيل امين اقتلوا ..انهبوا .. دمروا واحنا ليكم داعمين **************** يا اخونا ادعوا لشعب بات مقهور لحسن بكره يجى الدور ويصبح دمكم مهدور وساعتها لاينفع عتاب ولا يكون له لزوم **************** اعملوا حاجة ياعرب تشفع لكم يوم الدين او حتى ارفعوا اديكم بالدعا لرب العالمين وقولوا اللهم انصر اخونا فى فلسطين يمكن ربنا يغفر تخاذلكم ويرحم مظلومين ويبعت لهم صلاح الدين ...يعيد امجاد حطين ويقضى على حكام عاشوا متخاذلين من يوم ماعرفناهم متامرين وعلى الكراسى والعروش خايفين ولحق الشعوب العربيه مضيعين ارزقنا ياكريم بحكام مش خاينين |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
[align=center]او حتى ارفعوا اديكم بالدعا لرب العالمين
وقولوا اللهم انصر اخواننا فى فلسطين يمكن ربنا يغفر تخاذلكم ويرحم المظلومين [/align][align=center]اللهم أيدهم بروح ونصر من عندك يا ارحم الراحمين اللهم سدد رميهم ووحد صفهم واخرج الخونه من بينهم وأهلك أعدائهم ورد كيدهم فى نحورهم[/align] |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
اللهم امين
شكرا للمرور |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
اللهم انصر الإسلام والمسلمين في كل مكان
فرج يا رب كربة إخواننا في غزة وألهمهم الصبر وزلزل الأرض تحت أقدام اليهود المعتدين وأخزهم في الدنيا والأخرة يا رب...آمين يسلمو أناملك على الخاطرة الرائعة استاد أحمد...تحياتي |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
شكرا لك
البيضاء |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
[align=center]ادعوا لشعب بات مشرد مقهور
لحسن بكره يجيكم الدور ويصبح دمكم كمان مهدور وهو انت فاكر إنه صمت الحكام عبض مش دارسين كل شئ لو بدهم يقفوا ضد العدو الإسرائيلي راح يكون ودولته هو القبلة الموالية بعد غزة هاشم وبعد ماهو ينزاح من على الكرسي راح تبدأ موجة الإشهار بما كان مخفي عن الأنظار وناهيك عن المحاكمة .. وبلده راح تستعمر من قبل الأقوياء . .[/align] |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
شكرا لمرورك ياهيام
|
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
[align=center] (شلال الغزاوية)
قصيدة الشاعر الشعبي المصري أحمد فؤاد نجم وتقول القصيدة يا حبابي يالغزاوية ياوجع الأمة العربية. لا إنتو حماس ولا عباس فلسطين هي القضية. بالميجانا وعلى دالعونة خدعونا الشلة الملعونة. والآخر خانوا وباعونا للسمسار والصهيونية. ياحبابي يا زينة الفرسان يا براءة قلب الإنسان. على كل لسان وقلوبنا عليكم مكوية. يا حبابي ولاعدش رجوع للمسموح ولا الممنوع. الأطفال بتموت بالجوع والعطشان مش لاقي ميه. . .[/align] |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
اللهم انصر اخواننا في غزة
ودمرأعداء الدين اللهم امين تحياتي |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
هيام
شكرا للقسيدة المرفقة وعد 8 شاكر لك مرورك |
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
[align=center][grade="00008B 0000FF FF0000 4B0082 D2691E"]شكرا البيضاء على الخاطرة و الله يفرج عن اهل غزة[/grade][/align]
|
رد: ياولداه .. الحرب قامت فى غزه
شكرا للمرورك
|
| الساعة الآن 10:13 PM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.