![]() |
سمسم أزيك ياجميل
اخوانى بالمنتدى بعد نشر صورة الأرهابى بعيد الميناوى جاءت لنا المجرم الخطير سم سم العجيب اللى يخاف منه الديب
ومن يراه لابد فورا ابلاع السلطات واذا لم يلحق وبدء المجرم سم سم بالأقتراب افقعوا عنيه فورا بدون تردد ايه ده ياسمسم فين وشك ولاباين وش ولا افا ولااى حااااااااااااااااااجة خالص ايه انت حطوك فى خلاط حاجة تحبل القرد http://www.rewech.com/vcard/images/r...-30_234150.jpg |
رد: سمسم أزيك ياجميل
1 مرفق
صبح يابلبل
ازيك يا قطة . مافيش حاجة باينة من الرابط دا غير كلمة روش دوتكم واذا كنت انا مش باين فهى دى النباهة . بس انا موجود حاجة تحبل القرد . الكلام دا مش مقنع اطلاقا ؟؟؟!!!!!!!! بلبلة .. اضغطى على المرفقات شطورة .. |
رد: سمسم أزيك ياجميل
ههههههههههه
يا مامي اي ده دي صورة يخوفوا فيها العيال تشكرات أحلى بلبلة ...... |
رد: سمسم أزيك ياجميل
ههههههههههههه
حلوة اشكرك بلبلة والصورة التى ارفقها سم سم فعلا رائعة وخصوصا الزعبوط على على رأس القطة يظهر ان الجو برد جدا فى بلاد برة |
رد: سمسم أزيك ياجميل
http://www.zahrah.com/vb/attachment....8&d=1173493971
الصورة تجنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننننننننننننن عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل والله جميلة ياسمسم كووووووووووووووووووتى ميرسى سمسم |
رد: سمسم أزيك ياجميل
حبيبتى جارة القمر هو كده سمسم احول ماميشوفشى حاجة او بيشوف اللى على مزاجه وبس ماهو انتى فتيها اهه واحمد كمان
ماشى نشوف له واحدة تاااااااااااااانية شكرا جارة القمر حبيبتى |
رد: سمسم أزيك ياجميل
احمد المصرى انت بتقول فيها فعلا فى محلات الحيوانات عاملين جاكتات للكلاب والقطط والقرود والعيرس الخ لان البرد هنا قارس جدا
وشكلها حلو جدا جدا بس الصورة تجنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نننننن بجد هات لى ياسمسم صور لحيوانات تانية لو عندك |
رد: سمسم أزيك ياجميل
5 مرفق
يخرب عقلك يابلبلة
انتى جبتى الصورة دى منين انا افتكرت واحد مشقلب وجهة لاحول العالم بيقولو اللى جرالة جرالة من وقت ماشف وجهك ههههههههههههههههههههههههههههههههههه شوية صةر حلوين ليكى بس يارب يتمر انتى قلتيلى انتى منين ؟ |
رد: سمسم أزيك ياجميل
انا من كليوباترا وسيدى جابر واعندى شقة ى خالد ابن الوليد عايز تعرف كمان اقولك لو عايز
|
رد: سمسم أزيك ياجميل
اقتباس:
وانا كمان عتدى شقة فى كليوباترا الترام والتانية فى ابراج جرين بلازا ( سموحة ) وفاتحهم على بعض هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: سمسم أزيك ياجميل
مااااااااااااااااااااااااشى ياابو لمعة
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخ |
| الساعة الآن 11:20 AM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.