![]() |
ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اش عنده احمد المصري مو قادر يفك وجهه عن الزهرة صبح..ليل..عصر...ظهر..نهار...اخر ليل... كل لازق وجهه هنا ما عنده شغلة ثانية غير هالزهرة لازق لززززززززززززززززيق وفي النهاية شفته منسدح على شارع السد عند مركز الشرطة وهو داخل زهرة الشرق اترككم مع الصورة لرؤيته متلبساً في التهمة http://img101.imageshack.us/img101/5051/57720454ji7.jpg |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
ههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههه ههههاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى حلوة منورة بس اتلقى وعدك من أحمد المصرى :D مش هيسكت |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
ههههههههههههههههههه
والله قويه يسلمووووووووووووووووو منور لسه باقي نسمع راي بلبل |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لا منورررررررر مافيش وراه ولا شغلة ولامشغلة انا سمعت انه بيشتغل دلوقتى عبارة للمقطورات زى الصورة دى خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
معلش بتعرفي اللسانة طويل تسلمي امولة |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
|
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تسلمي بلبلة |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
هههههههههه
هذا كله من عمايل ليلى ومجنونها وابو النواس مش عارف حكاله ايش بالسجن ابو حميد لايكون بتوه الناس بهالحركات ومواعدلك سحليه بالشارع هههههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اخوتى الاعزاء اعترف ان انا اللى فى الصورة التى اوردتها الاخت منار ولكن السبب انا كنت بتفرج عليها فى احد عروضها واكل العيش اصلة صعب ياجماعة ومُر كمان واليكم الصورة http://www.arb-up.com/get-4-2007-z5dg4a3s.jpg وبعد ماخلصت العرض جلست تعدل المزاج وتروق الدماغ واليكم الصورة http://www.arb-up.com/get-4-2007-hx03cbqg.jpg وهذة الصورة عندما هرب منها العريس السادس عشر ليلة الزفاف واليكم الصورة http://www.arb-up.com/get-4-2007-bxy2rqud.jpg هذا يااخوانى ماجعلنى افترش الارض فى عدم اكتراث بالسيارات |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
اخى الساهد السحالى مرمية على طول الطريق وفى كل مكان بس انا مابعبرش حد فيهم هو احنا ناقصين هم ووجع دماغ;l; ;l; دول عاملين زى الدبانة ماتصدق تلزق على اى حاجة حلوة 'q ههههههههههههههههههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
ههههههههههههههه
الصور جميلة يااحمد البادي اظلم يااخت منار ههههههههههه تحية وتقدير |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
ههههههههه
هذي منار فلاكسبل ماشالله مطاط بس عجبتني الشيشه (كراسي يمعلمه...على عيني يامعلم) |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
انت اتشك يالساهد اكيد يبصبص يمين وشمال |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
ههههههههههههههههههههههههههه
شو هالحلاوة ياحمد عن جد حلوين خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
شوف يالساهد هوه في العمل وهوه يغازل كيف في الشارع http://www.al-jazirah.com.sa/magazine/29102002/c2.jpg |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اني ارى رؤوسا قد انخلعت من مكانها
وراس منار قد طار من جسدها .. ياويلك يامنوووره ... حتروحي مني فين ... انتي لسه شفتي حاجه مش حتئدر تغمض عينيك |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
منوره ايه الحلاوه دي ايه اللي انتي عاملاه في احمد ده
يعني بااحمد مش حرام تاخذ فلوس وانت مش بتشتغل ودماغك في حاجه تانيه هههههههههههههههههههههههههه وانت يا استاذ حرحور مش هتقدر تعمل حاجه في منوره واحنا مش هنغمض عنينا ونشوف هتعمل ايه هههههههههههههههههههههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
وقد حان قطافها وانى لقاطفها واول رأس هى منورة يليها بلبلة ونختم بصن دريم |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
عمالة تجرى ورايا ومش عارف اشتغل منها ههههههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
ولازم يكونوا حلوين مش صورك !!!!! عععععععععععععع افففففففففففففففففففف اعصااااااااااابى |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
اشكر لك كلماتك وشكلك كدة من النساء المسالمين ولذلك احزرك من بلبلة ومنورة وصن دريم وهاميس علشان ماحدش منهن يوقعك فى غلط هههههههه دمت بود |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
صرت قناة ام بي سي |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
اصلها خايفة من طولة لسانك معلش لاتخافي احنا موجودين معك |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
والله كويس
على الاقل وجدنا واحدة من النساء تخشى شئ ههههههههههههههههههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
هههههههههههههههههههههههه
حلووه منك منار الزهور |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
بس يا احمد انت نزلت مطب امتي ههههههههه
ولاانت كلابشات مثلا ههههههههه احتمال جايز يجوز حلووين منار ورد احمد كان لذيذ برده هههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
يامنار ماتلعبيش بالنار
ههههههههههههههههههههههههههه وانت يابو حميد قوم ياباشا من الطريق العمر مش بعزقه انا محتاجلك والشعب كمان محتاجلك اسم الله عليك يابوحميد هههههههههههههههههههههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
ضيوووووووو اعدى انت جنب السور وهبعتلك الفطار ههههههههههه ماتخليش منار تجرجرك وتمشى وراها لان كل واحدة منكن ليها ملف عندى وملف مايعلم بية الا ربنا ومش عايز اتكلم واقول اللى اعرفة عليك او انزلك صورتك وانت بتاكلى الموز على الشجرة هههههههههههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
الشعب محتاج ميييييييييييييييييييييييين احمد ابو الدوبل
ولا انت ياشرفنطح الغبرة ياعم روح انت وهو العبوا فى عنيكم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخ صلحت الكلمة |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
خليك انت فى النفخ ومالكيش دعوة بالسور افففففففففففففففففففففففف اعصاااااااااااابى |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
|
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
بس عن جد مو تحفة |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
حالتك تصعب على الكافر يا أحمد أكيد مراتك طردتك من البيت وما لقيت لك محل تشبك عالنت الا بالشارع ما كنت طلعت عالسطوح أسلم لك حاسب على روحك في تروماي جاي من بعيد هههههههههههههههههه حلووووة منووووووووورة |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
طالما التروماى انت مش اللى سيقاة ولا بلبلة
يبقى مافيش خوف خخخخخخخخخخخخخخخ |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
هههههههههههههههههههههههه
ان شاء الله يجي فوقة الترماي عدل خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تسلمي جارة |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
هههههههههه
منار انت ماتعرفيش ان انا قبل كدة قلبت قطار بعطسة ههههههههههههههه فما بالك التروماى لو بصتلة بقى .!!!! ههههههههههه اشوفك معتعلقة على السلك او فوق سنجة التروماى خخخخخخخخخخخ |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
اقتباس:
حصل وعلى يدى والقطار خرم الجدار ومر من الجيهه التانية ثم انتى يامنار اية اللى عرفك بالتروماى اكيد فى حد جالس جنبك وبيغششك الكلام دا قولى قولى ماتتكسفيش مين بقى الى بيغششك ؟ |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
وائل دي ثقافه عامه
ان دل يدل على ان منوره مثقفه مش حد قاعد يغششهه ليه هي زيك هههههههههههههههههههههههههههههه |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
ايوة ياصن
فعلا دية ثقافة عاملة يظهر منار بتتنطت فى المواصلات كتير الحمد للله اكل العيش متعب امشاط فلايات جلدة بطاقة جلدو حنفية هههههههههههههههههههههه ( لمن لايعرف هذة المصطلحات : هى للباعة فى المواصلات العامة .. نقلا عن منار ) |
رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
هههههههههههههههههههه
وائل على فكرة مايحتاج احد يغششني الله يخلي التلفاز وبعدين ياجدي احمد هاذي حاجة نبيهية الكل بيعرفها مش عايزة فهامة كثير |
| الساعة الآن 07:48 PM |
Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.