منتديات زهرة الشرق

منتديات زهرة الشرق (http://www.zahrah.com/vb/index.php)
-   الترفيه والرياضة والفروسية (http://www.zahrah.com/vb/forumdisplay.php?f=34)
-   -   ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة (http://www.zahrah.com/vb/showthread.php?t=32017)

منار الزهور 14-04-07 04:55 PM

ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اش عنده احمد المصري مو قادر يفك وجهه عن الزهرة

صبح..ليل..عصر...ظهر..نهار...اخر ليل... كل لازق وجهه هنا ما عنده شغلة ثانية غير هالزهرة

لازق لززززززززززززززززيق

وفي النهاية شفته منسدح على شارع السد عند مركز الشرطة وهو داخل زهرة الشرق

اترككم مع الصورة لرؤيته متلبساً في التهمة


http://img101.imageshack.us/img101/5051/57720454ji7.jpg

امل2005 14-04-07 06:57 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى
حلوة منورة
بس اتلقى وعدك من أحمد المصرى :D مش هيسكت

الساهد 14-04-07 07:00 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
ههههههههههههههههههه
والله قويه
يسلمووووووووووووووووو منور
لسه باقي نسمع راي بلبل

بلبلة الأسكندرانية 14-04-07 09:41 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لا منورررررررر مافيش وراه ولا شغلة ولامشغلة انا سمعت انه بيشتغل دلوقتى عبارة للمقطورات زى الصورة دى
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

منار الزهور 15-04-07 12:05 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امل2005 (المشاركة 333370)
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى
حلوة منورة
بس اتلقى وعدك من أحمد المصرى :D مش هيسكت

ههههههههههههههههههههههه
معلش بتعرفي اللسانة طويل
تسلمي امولة

منار الزهور 15-04-07 12:08 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الساهد (المشاركة 333373)
ههههههههههههههههههه
والله قويه
يسلمووووووووووووووووو منور
لسه باقي نسمع راي بلبل

تسلم الساهد على المرور الجميل

منار الزهور 15-04-07 12:11 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلبلة الأسكندرانية (المشاركة 333411)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لا منورررررررر مافيش وراه ولا شغلة ولامشغلة انا سمعت انه بيشتغل دلوقتى عبارة للمقطورات زى الصورة دى
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

صحيح بتليق عليه هاذي الشغلة
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تسلمي بلبلة

الساهد 15-04-07 01:37 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
هههههههههه
هذا كله من عمايل ليلى ومجنونها
وابو النواس مش عارف حكاله ايش بالسجن
ابو حميد
لايكون بتوه الناس بهالحركات ومواعدلك سحليه بالشارع
هههههههههه

okkamal 15-04-07 01:56 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اخوتى الاعزاء
اعترف ان انا اللى فى الصورة التى اوردتها الاخت منار
ولكن السبب انا كنت بتفرج عليها فى احد عروضها

واكل العيش اصلة صعب ياجماعة ومُر كمان

واليكم الصورة





http://www.arb-up.com/get-4-2007-z5dg4a3s.jpg


وبعد ماخلصت العرض جلست تعدل المزاج وتروق الدماغ
واليكم الصورة






http://www.arb-up.com/get-4-2007-hx03cbqg.jpg





وهذة الصورة عندما هرب منها العريس السادس عشر ليلة الزفاف
واليكم الصورة



http://www.arb-up.com/get-4-2007-bxy2rqud.jpg





هذا يااخوانى ماجعلنى افترش الارض فى عدم اكتراث بالسيارات

okkamal 15-04-07 02:01 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الساهد (المشاركة 333453)
هههههههههه
هذا كله من عمايل ليلى ومجنونها
وابو النواس مش عارف حكاله ايش بالسجن
ابو حميد
لايكون بتوه الناس بهالحركات ومواعدلك سحليه بالشارع
هههههههههه

اخى الساهد
السحالى مرمية على طول الطريق وفى كل مكان
بس انا مابعبرش حد فيهم هو احنا ناقصين هم ووجع دماغ;l; ;l;
دول عاملين زى الدبانة ماتصدق تلزق على اى حاجة حلوة 'q
ههههههههههههههههههههههه

دموع القمر 15-04-07 04:50 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
ههههههههههههههه

الصور جميلة يااحمد البادي اظلم يااخت منار ههههههههههه


تحية وتقدير

الساهد 15-04-07 09:11 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
ههههههههه
هذي منار فلاكسبل ماشالله مطاط
بس عجبتني الشيشه
(كراسي يمعلمه...على عيني يامعلم)

منار الزهور 15-04-07 10:45 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الساهد (المشاركة 333453)
هههههههههه
هذا كله من عمايل ليلى ومجنونها
وابو النواس مش عارف حكاله ايش بالسجن
ابو حميد
لايكون بتوه الناس بهالحركات ومواعدلك سحليه بالشارع
هههههههههه

هههههههههههههههههههههههه
انت اتشك يالساهد
اكيد يبصبص يمين وشمال

منار الزهور 15-04-07 10:47 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
ههههههههههههههههههههههههههه
شو هالحلاوة ياحمد
عن جد حلوين
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

منار الزهور 15-04-07 11:01 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
شوف يالساهد هوه في العمل وهوه يغازل كيف في الشارع

http://www.al-jazirah.com.sa/magazine/29102002/c2.jpg

حــــر 15-04-07 11:48 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اني ارى رؤوسا قد انخلعت من مكانها

وراس منار قد طار من جسدها ..

ياويلك يامنوووره ... حتروحي مني فين ... انتي لسه شفتي حاجه مش حتئدر تغمض عينيك

شمس الاحلام 15-04-07 12:30 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
منوره ايه الحلاوه دي ايه اللي انتي عاملاه في احمد ده
يعني بااحمد مش حرام تاخذ فلوس وانت مش بتشتغل ودماغك في حاجه تانيه
هههههههههههههههههههههههههه
وانت يا استاذ حرحور مش هتقدر تعمل حاجه في منوره واحنا مش هنغمض عنينا ونشوف هتعمل ايه
هههههههههههههههههههههههههه

okkamal 15-04-07 01:22 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حــ أنــا ــر (المشاركة 333592)
اني ارى رؤوسا قد انخلعت من مكانها

وراس منار قد طار من جسدها ..

ياويلك يامنوووره ... حتروحي مني فين ... انتي لسه شفتي حاجه مش حتئدر تغمض عينيك

إن ارى رؤس قد اينعت
وقد حان قطافها
وانى لقاطفها
واول رأس هى منورة
يليها بلبلة
ونختم بصن دريم

okkamal 15-04-07 01:23 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sun dreams (المشاركة 333599)
منوره ايه الحلاوه دي ايه اللي انتي عاملاه في احمد ده
يعني بااحمد مش حرام تاخذ فلوس وانت مش بتشتغل ودماغك في حاجه تانيه
هههههههههههههههههههههههههه
وانت يا استاذ حرحور مش هتقدر تعمل حاجه في منوره واحنا مش هنغمض عنينا ونشوف هتعمل ايه
هههههههههههههههههههههههههه

طيب اعمل اية وان كانت السحالى
عمالة تجرى ورايا ومش عارف اشتغل منها
ههههههههههه

okkamal 15-04-07 01:25 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منار الزهور (المشاركة 333563)
ههههههههههههههههههههههههههه
شو هالحلاوة ياحمد
عن جد حلوين
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اشكرك منار
ولازم يكونوا حلوين
مش صورك !!!!!
عععععععععععععع
افففففففففففففففففففف
اعصااااااااااابى

okkamal 15-04-07 02:11 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دموع القمر (المشاركة 333491)
ههههههههههههههه

الصور جميلة يااحمد البادي اظلم يااخت منار ههههههههههه


تحية وتقدير

دموع القمر
اشكر لك كلماتك
وشكلك كدة من النساء المسالمين
ولذلك احزرك من بلبلة ومنورة وصن دريم وهاميس
علشان ماحدش منهن يوقعك فى غلط
هههههههه
دمت بود

منار الزهور 15-04-07 04:20 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حــ أنــا ــر (المشاركة 333592)
اني ارى رؤوسا قد انخلعت من مكانها

وراس منار قد طار من جسدها ..

ياويلك يامنوووره ... حتروحي مني فين ... انتي لسه شفتي حاجه مش حتئدر تغمض عينيك

هههههههههههههههههههههههههههههههه
صرت قناة ام بي سي

منار الزهور 15-04-07 04:24 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okkamal (المشاركة 333626)
دموع القمر
اشكر لك كلماتك
وشكلك كدة من النساء المسالمين
ولذلك احزرك من بلبلة ومنورة وصن دريم وهاميس
علشان ماحدش منهن يوقعك فى غلط
هههههههه
دمت بود

ههههههههههههههههههههههه
اصلها خايفة من طولة لسانك
معلش لاتخافي احنا موجودين معك

okkamal 15-04-07 04:35 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
والله كويس
على الاقل وجدنا واحدة من النساء تخشى شئ
ههههههههههههههههههههههه

Honey 15-04-07 11:52 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
هههههههههههههههههههههههه

حلووه منك منار الزهور

ضي@القمر 16-04-07 01:08 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
بس يا احمد انت نزلت مطب امتي ههههههههه
ولاانت كلابشات مثلا ههههههههه احتمال

جايز يجوز

حلووين منار ورد احمد كان لذيذ برده هههههههه

واائل رجب 16-04-07 08:23 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
يامنار ماتلعبيش بالنار

ههههههههههههههههههههههههههه

وانت يابو حميد قوم ياباشا من الطريق

العمر مش بعزقه انا محتاجلك والشعب كمان محتاجلك

اسم الله عليك يابوحميد

هههههههههههههههههههههههههه

okkamal 16-04-07 11:39 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ضي@القمر (المشاركة 333759)
بس يا احمد انت نزلت مطب امتي ههههههههه
ولاانت كلابشات مثلا ههههههههه احتمال

جايز يجوز

حلووين منار ورد احمد كان لذيذ برده هههههههه

ضيوووووووو
اعدى انت جنب السور وهبعتلك الفطار
ههههههههههه ماتخليش منار تجرجرك
وتمشى وراها لان كل واحدة منكن ليها ملف عندى
وملف مايعلم بية الا ربنا
ومش عايز اتكلم واقول اللى اعرفة عليك
او انزلك صورتك وانت بتاكلى الموز على الشجرة
هههههههههههههههه

بلبلة الأسكندرانية 16-04-07 01:23 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
الشعب محتاج ميييييييييييييييييييييييين احمد ابو الدوبل
ولا انت ياشرفنطح الغبرة ياعم روح انت وهو العبوا فى عنيكم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخ
صلحت الكلمة

okkamal 16-04-07 01:26 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلبلة الأسكندرانية (المشاركة 333963)
الشعب محتاج ميييييييييييييييييييييييين احمد ابو الدوبل
ولا انت ياشرفنطح الغبرة ياعم روح انت وهو العبوا فى عنيكم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخ
صلحت الكلمة

بلابل
خليك انت فى النفخ ومالكيش دعوة بالسور
افففففففففففففففففففففففف
اعصاااااااااااابى

منار الزهور 16-04-07 04:24 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Honey (المشاركة 333742)
هههههههههههههههههههههههه

حلووه منك منار الزهور

تسلمي هوني لمرورك

منار الزهور 16-04-07 04:28 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة واائل رجب (المشاركة 333864)
يامنار ماتلعبيش بالنار

ههههههههههههههههههههههههههه

وانت يابو حميد قوم ياباشا من الطريق

العمر مش بعزقه انا محتاجلك والشعب كمان محتاجلك

اسم الله عليك يابوحميد

هههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه
بس عن جد مو تحفة

جارة القمر 16-04-07 06:24 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
حالتك تصعب على الكافر يا أحمد

أكيد مراتك طردتك من البيت وما لقيت لك محل تشبك عالنت الا بالشارع

ما كنت طلعت عالسطوح أسلم لك

حاسب على روحك في تروماي جاي من بعيد هههههههههههههههههه

حلووووة منووووووووورة

okkamal 17-04-07 01:33 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
طالما التروماى انت مش اللى سيقاة ولا بلبلة
يبقى مافيش خوف
خخخخخخخخخخخخخخخ

منار الزهور 17-04-07 05:35 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
هههههههههههههههههههههههه
ان شاء الله يجي فوقة الترماي عدل
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تسلمي جارة

okkamal 18-04-07 04:58 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
هههههههههه
منار انت ماتعرفيش
ان انا قبل كدة قلبت قطار بعطسة
ههههههههههههههه
فما بالك التروماى لو بصتلة بقى .!!!!
ههههههههههه
اشوفك معتعلقة على السلك او فوق سنجة التروماى
خخخخخخخخخخخ

واائل رجب 18-04-07 06:16 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okkamal (المشاركة 334513)
هههههههههه
منار انت ماتعرفيش
ان انا قبل كدة قلبت قطر بعطسة
ههههههههههههههه
فما بالك الاتورماى لو بصتلة بقى
ههههههههههه
اشوفك معتعلقة على السلك او فوق سنجة التروماى
خخخخخخخخخخخ

حصل وعلى يدى والقطار خرم الجدار ومر من الجيهه التانية

ثم انتى يامنار اية اللى عرفك بالتروماى

اكيد فى حد جالس جنبك وبيغششك الكلام دا

قولى قولى ماتتكسفيش مين بقى الى بيغششك ؟

شمس الاحلام 19-04-07 04:56 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
وائل دي ثقافه عامه
ان دل يدل على ان منوره مثقفه
مش حد قاعد يغششهه ليه هي زيك
هههههههههههههههههههههههههههههه

okkamal 19-04-07 11:56 AM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
ايوة ياصن
فعلا دية ثقافة عاملة
يظهر منار بتتنطت فى المواصلات كتير
الحمد للله اكل العيش متعب
امشاط فلايات جلدة بطاقة جلدو حنفية
هههههههههههههههههههههه
( لمن لايعرف هذة المصطلحات : هى للباعة فى المواصلات العامة ..
نقلا عن منار )

منار الزهور 19-04-07 05:56 PM

رد: ايش عنده احمد المصري مو راضي فك عن الزهرة
 
هههههههههههههههههههه
وائل على فكرة مايحتاج احد يغششني
الله يخلي التلفاز
وبعدين ياجدي احمد
هاذي حاجة نبيهية الكل بيعرفها مش عايزة فهامة كثير


الساعة الآن 07:48 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.